Nový produkt
Model letadla Zlín Z-226 (nebarvený model)
-43 Položka ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Zlin Z-226
Model letadla Zlín Z-226 (nebarvený model)
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Základní informace:
Rozpětí 1200 mm,
délka 970,
letová váha 550-650g
(podle vybavení a použitých baterií, prototyp váží 600g s 4 servy,
3s Lipol 1800mAh, BL-2836 (Axi) , ESC 18A).
Prototyp létá s motorem BL-2836/11 (750 KV) a vrtulí GWS 11/7". Proudový odběr na zemi je 12 A.
Možno s úspěchem použít také další z řady motorů BL-2836, které jsou v nabídce zde v eshopu.
Ovládány jsou křidélka, výškovka, směrovka, motor Pro pohon jsou vhodné baterie 3s lipol 1500-2200mAh, Regulátor minimálně 18A
Konstrukce:
Model je vyroben z materiálu EPP. Přední maska motoru a průhledný překryt kabiny jsou z plastu. Přepážky pro uchycení motoru a křídla jsou z překližky. Křídlo je odnímací pro snadnější přepravu a uložení. Model je vybaven pevným podvozkem.
Letové vlastnosti:
Model má díky nízké váze realistický letový projev a velmi dobré letové vlastnosti, má velký rozsah rychlostí, příjemně se řídí a bez problémů zaletá celou řadu akrobatických obratů. S tříčlánkem Lipol má model velice dobrou stoupavost a pro svoji nízkou minimální rychlost umožňuje bezproblémové starty z ruky bez pomocníka. Start ze země je rovněž velice snadný. Také přistání nečiní problémy díky nízké minimální rychlosti.
Model není vhodný pro úplné začátečníky, ale jako druhý model po létání s cvičným modelem mohu tento model s klidným svědomím doporučit. V případě nehody je model takřka "donekonečna" opravitelný, a to většinou přímo na letové ploše, a pokud již oprava není možná, je vždy možno zakoupit jakýkoliv náhradní díl za příznivou cenu.
Obsah stavebnice:
Součástí stavebnice jsou EPP díly trupu, křídel a ocasních ploch. Dále jsou ve stavebnici plastová maska motoru a průhledný překryt kabiny. Rám kabiny je vytištěn na tvrdším papíru. Motorové lože a díly pro uchycení křídla jsou frézovány z překližky. Stavebnice rovněž obsahuje ovládací páky a díly podvozku (ocelový drát)
Součástí stavebnice nejsou a doporučujeme dokoupit:
Motor BL 2836/9 vrtule 9/5" (BL2836/11 vrtule 11/7")
regulátor 18A
serva (4 kusy) 9 g
prodlužovací kablík serva do křídla (min. 15 cm)
vrtulový kužel "Zlín" (Hayate Alfamodel)
kola podvozku 2+1 (pr. 52 mm, pr. 34 mm)
akumulátor Li-pol 3s 1800 mAh-2200 mAh.
Lepidla (vteřinové - střední, Purex, UHU por, tavná pistole..)
Konektory .
Mikro koncovky táhel (4 ks)
Uhlíkové výztuhy křídla a kormidel (např. 0,5 x 3 mm)
Táhla kormidel.
Veškeré doporučené vybavení je možno zakoupit za výhodnou cenu zde v eshopu.
Barvení:
Model je možno barvit jakýmikoliv dostupnými barvami. EPP je oproti polystyrénu velice odolný materiál, který nenarušují žádné mnou známé barvy.
Nejvíce se ale osvědčily vodou ředitelné akrylové barvy (Balakryl). Barvu můžeme nanášet molitanovým válečkem, štětcem, nebo stříkáním. Pro barvení šťetcem použijeme štětec s tužšími štětinami.
Předloha:
Předlohou modelu je letoun Z-226, který je pokračovatelem typu Z-26 a Z-126. Stroj, který vznikl z požadavku na vlečný letoun, byl osazen motorem Walter Minor 6-III o výkonu 118 kW, byla na něm provedena řada technických změn. Došlo k zlepšení stoupavosti, ke zkrácení vzletu. Vznikly další modifikace jako vlečný letoun či letoun s řízením pouze v zadním pilotním prostoru. V některých letounech Z-226M byl instalován motor Avia M-137. V letech 1957 - 1961 bylo vyrobeno 283 kusů letounů Z-226 všech modifikací (vojenské označení C-205).
Více informací a další fotografie na www.lm-model.cz
Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.